Fotodenník: Dva dni na motocyklovej rely Sturgis uprostred pandémie

Každoročné zhromaždenie prilákalo státisíce účastníkov, ale masky a sociálne dištancovanie boli vzácnym miestom.

Sturgis Motorcycle Rally bola na mojom zozname, ktorého sa zúčastním už dlho. Nikdy som ani nesníval, že moja prvá rally bude uprostred celosvetovej pandémie. Ako fotoreportér som sa rozhodol urobiť si výlet na druhý víkend rally po tom, čo som videl medializáciu prvého víkendu. Objavili sa správy, že státisíce motorkárov sa zišli do mesta v Južnej Dakote na 80. výročie motocyklovej rally Sturgis, po tom, čo sa kvôli obavám z pandémie zrušili všetky ostatné veľké festivaly v Amerike.

Každoročná púť priťahuje každého od zarytých motocyklových klubov až po profesionálnych podnikateľov a ženy, ktorí chcú jednoducho uniknúť každodennému životu, jazdiť na bicykli, stretávať sa a vidieť živú hudbu v krásnych Black Hills a Badlands v Južnej Dakote. Návštevnosť sa tento rok trochu znížila, ale správy hovoria, že sa zúčastnilo takmer 400 000 ľudí, čo prilákalo veľké davy na hlavné vystúpenia počas celého týždňa.

Niekoľko kapiel, ktoré mali pôvodne vystúpiť, zrušilo svoje vystúpenia z obáv o bezpečnosť svojich fanúšikov, pretože masky a sociálne dištancovanie sa počas zhromaždenia neplatilo. Hovoril som s Mixi Demner, vedúcou speváčkou Stitched Up Heart, predtým, ako som odišiel na míting, a dozvedel som sa, že skupina sa rozhodla zrušiť svoje vystúpenie v Iron Horse Saloon, pretože niektorí z ich posádky už mali srdcové choroby a boli tam určité obavy. fanúšikov, ktorí plánovali navštíviť show s celými rodinami. Pripadalo mi to ako príliš veľké riziko pre skupinu a štáb. Komik Andrew Dice Clay tiež vytiahol deň svojho vystúpenia na Full Throttle Saloon.

Súvisiace video

Nevedel som, čo mám tento rok očakávať, keď som prišiel zakryť rally na fotografiách, ale všade, kam som išiel, som sa stretol s väčšinou šťastnými ľuďmi a ústretovým prístupom. Južná Dakota nemá žiadne zákony týkajúce sa povinného zahaľovania tváre alebo limitov veľkosti vnútorného davu. Väčšina barových aktivít a predstavení sa odohrávala pod holým nebom alebo vonku počas rally. Určite som vyčnieval v dave s fotoaparátom a ako jeden z mála ľudí v meste s maskou na tvár. Nikto, s kým som hovoril počas celého víkendu, nepoprel, že vírus existuje. Jednoducho vyhlásili, že sú ochotní podstúpiť riziko, aby sa dostali z domu a videli svojich priateľov na každoročný výlet.

Deň 1 – piatok 14. augusta 2020

Pristál som v Rapid City v Južnej Dakote zo San Francisca o 11:00 v piatok ráno. Do 12:45 hod. Prihlásil som sa do svojho hotela v Sturgis a zamieril som na Hlavnú ulicu, aby som začal svoj zážitok z rally. Bolo to všetko, čo som očakával, že uvidím. Keď som kráčal smerom k Main Street, videl som dievčatá v bikinách umývať bicykle a bary plné motorkárov žúrujúcich pri klasických rockových hitoch. Hlavná ulica je v strede lemovaná bicyklami a ľuďmi, ktorí obdivujú vlastné výtvory. Počas 10-dňového zhromaždenia sa ulica premení sériou pop-up obchodov s produktmi zameranými na účastníkov. Všetko sa predáva od vlastných nožov a zbraní až po oficiálny tovar Sturgis. Obchod Harley Davidson bol lemovaný bicyklami a davmi ľudí, ktorí chceli zažiť obchod počas rally pre vlastné predmety Sturgis.

Mojou prvou zastávkou bolo niekoľko vyskakovacích tetovacích štúdií, aby som videl, ako sa robia tetovania jazdcom, ktorí si chceli podujatie označiť trvalým suvenírom. Mnohí z umelcov vytvorili vlastné návrhy pre rally. Počas návštevy obchodov som videl všetko od tetovania loga Harley Davidson až po zložité kolesá s krídlami. Trumpova výbava bola na mítingu veľmi žiadaná. Videl som, že sa na podujatí nosí a predáva viac Trumpovho oblečenia, ako keď som informoval o Trumpovom zhromaždení v Tulse. Motorkári za Trumpa boli v meste a podpisovali ľudí na hlasovanie.

Keď som išiel po ulici, zastavil som sa v Loud American a videl som živé kapely vystupujúce pred publikom hostí. Išiel som do One Eyed Jacks a rozprával som sa s mnohými ľuďmi, ktorí sedeli pri bare, užívali si tanečníkov v bare a nadväzovali nových priateľov pri želé. Saloon Iron Horse sa zdal byť jednou z najobľúbenejších destinácií, keď sa davy ľudí zhromaždili, aby videli motorkárov na pretekoch v bareli.

Keď som kráčal a točil pouličné scény, dozvedel som sa, že by ste nemali fotografovať motorkárov Hells Angels zozadu a zobrazovať ich farby. Ako všetci, s ktorými som sa stretol, boli všetci veľmi priateľskí a povedali mi, že je v poriadku fotografovať ich spredu, ale že zadná časť vesty je zakázaná. Videl som aj nápisy, že mnohé bary nedovolili cyklistom nosiť ich farby vo vnútri, aby sa predišlo konfrontáciám.

V neskorých popoludňajších hodinách som išiel do salónu Full Throttle Saloon. Ak prídete pred 18:00 hod. nemusíte platiť poplatok za krytie. Všetky šaškárne bary som videl iba v seriáli TruTV, ktorý sa vysielal do roku 2015, ale chcel som to všetko vidieť osobne. Po vyhorení baru v roku 2015 ho majiteľ Michael Ballard prestaval na nové miesto asi 10 míľ za mestom s masívnym nastavením. Prišiel som na živé vystúpenie Jesseho Hammocka, speváka a skladateľa z Missouri. Jeho mix bluesového rock-n-rollu poskytol vhodný soundtrack pre návštevníkov baru, ktorí si užívali párty atmosféru v salóne.

Vonku pri bare sa robilo tetovanie a prebiehal motorkársky high wire, zatiaľ čo fanúšikovia čakali na vystúpenie Trilogy na hlavnom pódiu vonku. Na vnútornom barovom pódiu hrali South of Eden z Columbusu v Ohiu, takže som sa cestou von zastavil na pár skladieb.

Presťahoval som sa do Iron Horse späť v centre mesta, aby som si večer pozrel rockové vystúpenia. Keď som prišiel, SAUL hral na pódiu pre preplnený dom. Bol som veľmi prekvapený, keď som počul, ako spevák skupiny predstavil svoju pieseň Brother a diskutoval o tom, ako stratil svojho brata kvôli H1N1 počas poslednej pandémie. Bolo šokujúce vidieť ich vystupovať počas tejto súčasnej situácie po vypočutí príbehu. Hinder uzavrel noc v Iron Horse vystúpením svojich hitov pre veľký dav fanúšikov, ktorí túžili vidieť živú hudbu prvýkrát po mnohých mesiacoch na rally.

Pri sledovaní kapiel som sa rozprával s niekoľkými návštevníkmi koncertu, ktorí mi povedali, že očakávali, že Antifa dá najavo svoju prítomnosť na mítingu, a hľa, niekoľko demonštrantov, ktorí sa identifikujú ako Antifa, sa objavilo na Hlavnej ulici.

Keď sa bary zatvorili, zamieril som späť na plný plyn na zbieranie bluegrassu v kempingu pod hviezdami s Jesse Hammockom a Kempovými Kropdusters. Cecil Tinnon, hráč na mandolínu zo skupiny, mi rozprával príbeh o písaní ich piesne Rain o tom, že jeho matka mu povedala, že plakala, len keď pršalo. Bolestivý koniec môjho 24-hodinového dňa.

Fotogaléria dňa 1:

Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Ehab Omran Nick Fratianne Justin Young Ehab Omran Tommy McCullough Ehab Omran Justin Young Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Zach Bedsaul Joe Nichols Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Mike Rodden maršal Dutton

Deň 2 – sobota 15. augusta 2020

Začal som svoj druhý deň prechádzkou po hlavnej ulici a videl som, ako si každý nájde čas na nákup tovaru a suvenírov na poslednú chvíľu. V sobotu popoludní na zhromaždenie dorazila malá skupina demonštrantov, ktorých polícia rozohnala a dav ich posmieval. Rôzne konzervatívne médiá oznámili, že Antifa na míting skutočne dorazila.

Cestoval som späť na Full Throttle, aby som stihol celé sady Kempových Kropdusters a Jesse Hammock, než som sa vydal na večer do slávneho Buffalo Chip. Na Buffalo Chip som dorazil okolo 20:00. práve včas, aby sme videli súťaž krásy Miss Buffalo Chip, kde súťažiaci súťažili o šancu na korunku. Účastníci zoradili motocykle pred vonkajším pódiom amfiteátra, aby videli večernú show. To poskytlo určité sociálne dištancovanie, keď návštevníci koncertov sedeli na svojich bicykloch a golfových vozíkoch, aby sledovali show na otvorenom priestranstve.

Flaunt Girls predviedli vysokoenergetický set, ktorý potešil dav s ohňovými akciami, vysokými kúskami na drôte a tancom. Dámy povzbudzovali dav, aby žili svoj život a bavili sa, keď uzavreli svoj set.

Išiel som na večer do Buffalo Chip na krytieReverend Horton Heat. Psychobilly veterinári nesklamali, pretože dodali vzrušujúci set. RHH išiel na pódium skoro, takže som bol schopný urobiť aj jaBone Thug-n-Harmony's headliner nastavený na Iron Horse po ceste.

Na výstave Bone Thugs-N-Harmony som bol veľmi roztrhaný. Veteránska hip-hopová skupina predvádzala skvelú šou a tento Clevelandský outfit som miloval už celé desaťročia, no v bare to bol najhustejší dav víkendu a ja som bol extrémne nervózny. Dav bol všade a miloval každú minútu a zdalo sa, že som jediný, komu bol nepríjemný priestor v tesnej blízkosti (pozri obrázok nižšie). Účastníci ma nechali prejsť a posunuli ma dopredu, aby som sa mohol fotiť, a bol som naozaj šťastný, že som prvýkrát po piatich mesiacoch mohol fotiť koncert, ale nakoniec som zostal len pár minút, kým som vyrazil. predstavenia.

Cestou späť do hotela som sa zastavil, aby som odfotil karnevalové jazdy, keď boli motorkári zbalení a už vyrazili na cestu domov.

Odišiel som s nádejou, že toto masové zhromaždenie v Sturgis nespôsobí prepuknutie COVID-19, keďže účastníci cestujú späť do svojich domovov po celých Spojených štátoch. Pri písaní tejto rekapitulácie však Ministerstvo zdravotníctva Južnej Dakoty vydalo v utorok (18. augusta) varovanie, že osoba, ktorá strávila niekoľko hodín v bare na Main Street v Sturgis, mala pozitívny test na COVID-19. Celkovo mi nedostatok sociálneho odstupu a ochrany tváre spôsobili moju návštevu dosť nepríjemne. Bolo by pekné predstierať, že sa to všetko nedeje a ísť o naše životy, ale bohužiaľ tento vírus je skutočný a nezdá sa, že by diskriminoval. Všetkým nám chýba stretnutie s priateľmi a živá hudba a dúfam, že v budúcnosti opäť navštívim Sturgis a užijeme si rally aktivity bez strachu z vírusu.

Fotogaléria dňa 2:

Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Chad White Ryan Kemp Cecil Tinnon John Henry Holthus Jesse Hammock Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis Jim Heath Arjuna RJ Contreras Jimbo Wallace Jimbo Wallace Jim Heath Rely motocyklov Sturgis Layzie Bone Bizzy Bone Wish Bone Layzie Bone Bizzy Bone Rely motocyklov Sturgis Wish Bone Rely motocyklov Sturgis Rely motocyklov Sturgis